Slappar dag

Stranden i Huskvarna

Efter att ha lämpat av Jennies gårdagsragg efter ännu ett "maccedonkan" besök, dock på Jordbrovallen denna dag, stack vi hem till mig och hämtade badkläder. Här ska badas för ute är det hett, hett, hett. Underbart sommarvärme så vi åkte till Vättersnäs strand, orkade inte åka till Vätterstranden idag.

Jag tog to.m ett dopp, men vattnet var så himla kallt så det var så blodet stelnade i benen på mig så det blev bara ett bad.

Där dödade vi ca två timmar efter mycket roligt snack.

Lite internt mellan Jennie & mig:

Jag höll dock på att skratta ihjäl mig vid vissa tillfällen då Jennie säger:

-Jenny kolla in mina celluliter..

Jag (Jenny) säger : Kolla in fetto tjejen där borta. Bil behöver hon ju inte för det har hon ju redan med sig. Hon kan ju rulla hem av sig självt. Det är annat än mina fetto kissar hemma.

Varpå jag  (Jenny) säger: Kolla in min mage så drog jag i sidan av min mage (midjan) och säger att här behövs fettsugning

Jennie säger efter mycket lång iskall blick: Sök hjälp!  *as garv* Du har allvarliga problem

Tack för en underbar dag gumsan!          (Gammal bild)
                                                                      

Dagen efter:            På Stranden Vättersnäs
                       


Kommentarer
Postat av: cecilia

vattnet här var inte heller särskilt varmt men jag badade endå
=)

2008-06-01 @ 17:10:33
URL: http://ceciliaLA.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Vill du ha chans att vinna en klänning?
Isåfall tycker jag att du ska kika in på min blogg och tävla! ;)

//Natalie B

2008-06-01 @ 17:14:25
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Jennie

tack för en jättemysig dag på beachen gumman o tack för att du lindrat min ångest med många goa skratt! ;)

2008-06-01 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0