My Girls

Återträff med barndomsgänget

Idag var jag i Habo hos Magdalena och Jonathan tillsammans med Lisa, Ida ochJenny A.
Vi tjejer hade återträff med barndomsgänget för vi har inte setts sen min 30 års fest och inte helt själva på flera år!
Den enda som fattades var lilla Anna som inte kunde komma ner till oss. Jätte tråkigt för hon missade min 30 års fest också. Det  var jätte kul och träffas allihop det måste vi göra snart igen det behöver ju inte dröja flera år till nästa gång!
Men Lisa med tanke på att du snart ska få bebis  och bor vid mitt jobb så ses vi snart igen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jadu, jag har ju glömt att fråga hur ni hade det? Vad gjorde ni? Kram!

2008-06-23 @ 18:32:24
URL: http://www.annaschon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0