Mår du dåligt eller?

Arg & ledsen eller snarare besviken

Mår du dåligt eller? Eftersom du
                ALLTID
måste hacka på mig när vi pratar?
Du kanske märkt av att jag inte pratar så ofta,
med dig? Detta beror på att du alltid,
måste vara bättre än mig, känns det som.
Vad har jag gjort dig? Sådana "vänner"
har jag inte tid för!

Över msn kan
mycket missuppfattas för att man inte
hör tonläget men ändå. Du är kanske
trött på mig för att jag nästan
aldrig är glad längre men jag
kan inte rå för det.

Tråkigt att du & jag har glidit
ifrån varandra så mycket!
Men det är väl så ibland
med vänner ?

Allt är så jävla tråkigt här! och jag
vet inte vad jag vill med livet eller någonting.
Kärleken går också väldigt dåligt!
Det börjar bli tröttsamt
att vara själv!

Jag har dock tänkt väldigt
mycket på en person hela
helgen och varför vet jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0