Jobb problem

En fruktansvärd dag på jobbet

Kan det bli mycket värre än vad det har varit idag eller?  Jag gör mitt bästa och vad får man för det? Jo det ska jag tala om för er en sådan jävla mega utskällning så det heter duga.

 URSÄKTA  ATT MAN FIXAT OCH DONAT SOM FAN OCH FÅR SKIT FÖR DET SEN. VA TACKSAM ISTÄLLET FÖR HELVETE!  Pissed

Att jag sen agerat som mini chef för alla och räknar med att jag ska hålla i allt och fixa allt när inte chefen är där det förstår jag inte. Alla är vi vuxna som jobbar där ska man behöva tänka åt alla andra nu också?
Det är inte lätt att få ihop dagen när det fattas två i personalen!

Det är ju tur att man fått skatte pengar idagYes!   så man iallafall har mat på bordet en månad frammåt! Detta behövde jag som inte visste hur jag skulle få pengar till mat eftersom jag betalat en bil reparation för 3000 kr! Jag fick ju ta av mina sparpengar jag skulle ha till semestern bla    
 
Pouty



  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0