Grillkväll i Vaggeryd

Familjen

Har varit lite hos familjen...kollat lite på fotboll ätit jätte god grillad mat som min bror gjort. 
Grill kungen själv *tsss*. Jag har fått en massa nya jeans eller
de är gamla men brorsans tjejs dotter hade lämna massa kläder och hur mycket jeans
som helst som hon inte ville ha. Jag hittade några par
bla. ett par äkta Victoria Bekham jeans jätte kul att jag kan ha dem.
Behöver sy upp alla jeans men vad gör det gratis var dem ju.

Jag hittade också en klänning och två par tröjor. En helt ny gaderob helt enkelt!
Ser ni cooling hunden?! Min brors hund Snowie med solbrillor hihi.



Nya Kläder i massor         Victoria Beckaham     Snowie            
                                                   jeans                                                   


Jag o mina             Victoria Beckham
brorsdöttrar           jeans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0