FREDAG DEN 13:E

   Otursdagen
  
Ja det är ju fredagen den 13:e idag otursdagen. Även om jag inte brukar tro på sådant har detta varit en för jävlig dag! Först det här med DIG Dea sen på jobbet repade jag min fina klocka! Jag som inte brukar ha klocka på jobbet men idag hade jag glömt ta av mig den och självklart när jag skulle lyfta en jätte stor tungt blomster arragemang på jobbet skrapade jag till klockan på glaset. Jag ska försöka fixa ett nytt glas efter helgen men sura pengar! Tråkigt också med min finaste klocka.

Angående Dea jag vet att det är helt över mellan oss, har alltid innerst inne vetat, särskilt efter dagens upptäckter. Men kärleken är svår och jag har aldrig slutat att hoppas innerst inne i mitt lilla hjärta. Men nu är det helt slut med hoppet, nu är det bearbetning som gäller. Ett helt jävla år åt helvete!








Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Jenny.



Jag undrar vad din mailadress är? Jag skulle vilja skicka dig en sak =)

2008-06-16 @ 06:57:31
Postat av: mig själv

vem är du? frida på badet? eller frida jeffs syster? Min mail adress är jennym[email protected]

2008-06-16 @ 15:26:13
Postat av: Frida

Ingen utav dem, du har aldrig träffat mig =)

2008-06-16 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0