Dem säger att det går över

Dem säger att det går över....

Smärtan och känslan som jag har inom mig när jag ser saker som andra skrivit om DIG och HON. Det märks att du är lycklig, för du har ju en röd ros på ditt namn på msn. Önskar nästan att du kunde ta bort mig som vän men ändå inte. Det enda jag önskar nu är att det var vi som träffades i år och inte för 1 år sedan. Men nu är det du och hon. Då hade hon kunnat vara din reebound och inte jag. Fast jag vet att det kanske inte hade blivit vi ändå. För vad har hon som inte jag har och Danmark är långt bort! Det är längre än Jkpg i allafall.

För ett år sen vid den här tiden var det jag som fick all din uppmärksamhet Dea. Känslan var underbar!
Den känslan jag har idag är tärande och det enda jag vill är att vrida tillbaka tiden så jag får vara lite lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0