Är det bara jag som är lättstött?

Suckar högt

När man läser vissa saker man inte borde göra
           men man är så himla nyfiken
så man måste så möts man ändå bara av detta:

                   Älskar dig mest...
        Du o jag...du och jag för alltid
                   Du är mitt allt
       Jag tackar gud för att jag har dig

blääää klyschorna jag hörde när vi var ett par..du kan inte komma
med något nytt eller? Är ni så jävla osäkra på varandra efter
2 långa år att ni måste säga var och varannan dag att
det är ni två eller ? 

                  ORKA!

Det var nog ett stort misstag att acceptera din
morsas vän förfrågan på facebook. Men jag gjorde det
bara för att hon är så himla cool..
Nu är jag vän med hela familjen utan DIG!

Oj vad klockan är mycket måste verkligen försöka sova upp om 5 timmar!   
Good Night        
                                                  
                                                                                                                           





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0