Apropå date:r

Eller dejter som man skriver på svenska....

Jag och en vän pratade för ett

tag sen om dejter...

Måste man bara dejta killar/tjejer man gillar ?

Kan jag inte bara dejta för dejtandets skull ?

Det måste ju inte alltid bli något eller ?


Man kan väl göra det för att få komma ut och

lära känna nya människor?  Eller bara för att

stärka sitt egna självförtroende om man har

ett dåligt? Och varför ser människor ner

på andra människor som älskar sex?

Det är väl upp till var och en tycker jag

hur mycket och ofta man vill ha det.

Jag tycker att man ska va med någon

om man tycker att det känns rätt och om man vill det.
 

Jag tycker att man ska ha en riktig lek period och bara

leka av sig, innan man går in i något seriöst. 

Man behöver sådana perioder, för hur ska man

annars kunna veta hur man vill ha det ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0