A6

                                                                                                Fixat mina jeans

                                                       Idag var jag på A6 en kortis och jag sydde upp ett par  jeans av ca 7 haha. 
                                       Jag har inte råd med fler just nu och får försöka hinna sy upp dem andra själv sen.
                            Detta var  Beckham jeansen därför ville jag få det ordentligt gjort ifall jag inte skulle lyckas så bra.

Sen köpte jag en bok också Liza Marklunds bok "Livstid", så jag hoppas den är bra. Ska försöka börja komma in i läsar stimmet igen. Åt på Maccedonkan också en kycklingburgare med chili cheese mmm mumsigt.

                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0