Lite allt möjligt

Du har fortfarande inte
svarat på mitt
        sms
så jag skickar väl
ett nytt imorgon eller nåt
        och
så får vi se om jag
får något 
         svar.
Jag tycker det  är lite
konstig men men..

Den här veckan har det
bara varit
        neråt
med alla
        grabbar.
En hör inte av sig, en bara
        sms:ar
och hör av sig på msn,
 men du kan
inte prata med mig i
         telefon!

Du är en aning
         konstig.
Du är på och så blir jag på
         och 
då är du
          off.
Fast mest har
         du
varit off hela tiden den här
        veckan.
Lättstött på något sätt
och sur jätte 
         tråkigt.
Vet inte vad jag gör för
            fel,
för du säger ju inte
           precis
det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0