Karlstad resan


Ja det blev väl lite              
som jag hade trott.
Det var jätte kul & se
dig Peter, men lördag                     
kvällen blev inte så bra.

Du vet varför, blev lite                      
onödigt tjafs och pinsam-
heter. Bara hon INTE
hatar mig nu. Vi är 
     VÄNNER!
inget annat och
du måste få henne
att förstå detta. Du
betyder allt för mig
och onödiga misstag
behövs inte göras.

Men det var bra av
dig att du sagt att
jag var din bästa vän.
Jobbigt bara att det
är stelt mellan oss!


Annars har helgen
varit rätt kul ! Dina
vänner är roliga!

I morse gav du mig
en lång kram & sa:
"Tack för att du
tog hand om mig
i natt."
Jag har
nog aldrig sett
någon som mått
så dåligt! ha ha
stackare. Du ska
nog inte festa på ett
tag du..

Jag fick
två jätte långa
kramar av dig
när jag skulle
åka hem! Det känns
som att vi inte
kommer att
ses på länge tyvärr!

Puss & kram på dig
vännen och jag saknar
dig redan! Du betyder
allt och lite till och
sådana vänner
finns det inte gott om!





Bilderna är PRIVATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0