Förvirrande

 Perplexed Förvirrad

Känslorna är många och jag tänker
för mycket som vanligt. Det är
jätte jobbigt med alla funderingar
och jag önskar att jag bara
kunde slå av ibland.

Jag börjar tycka om dig
mer och mer för var dag
vi pratar. Dessvärre tror jag
tyvärr, att du bara tycker jag
är en snygg tjej helt enkelt.

Rädd för att jag bara ska 
 vara din "reebound girl"
precis som det blev
förra gången med
den andre. Men
du verkar ändå vara
en jätte bra kille!

 Real Chemistry 

I förrgår natt ringde
du och ville att jag skulle
komma och hämta dig
där du var. Du var rätt
gullig faktiskt! Så ynklig
och ensam var du din stackare.

Det hade jag gjort och

kört hem dig om du inte

hade varit 60 mil ifrån mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0