Världens tråkigaste lördagskväll

Lördag kvällen

Åkte hem hit till Värnamo eftersom jag har tvätt som väntar och jag tänkte montera ner köksbordet och ev sängen så det är gjort. Jag tänkte också få tag på lite mer bananlådor till mina böcker som är kvar i hyllorna som jag inte kunnat ta ner pga brist på lådor. Klockan är nästan 1 på dagen och jag orkar inte tag tag i något men jag måste ju!

Världens tråkigaste lördagkväll, men jag var tvungen att vara hemma med katterna lite. De har varit ensamma hela veckan nästan så jag måste ta mitt ansvar att ta hand om dem lite. I veckan blir det ju kattvakt igen.

Idag på lördag dag var det kul i allafall. Lite spring på A6 med Ida. Dock ingen shopping men en hårklippning blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0