Under ytan

Under ytan

Under ytan är vi alla små, under ytan...

Mina tankar verkar vara oändliga just nu för jag kan inte sluta tänka. Även när jag är sysselsatt med något är mina tankar någon annanstans på lite allt möjligt.

När jag packade ihop en massa kläder och saker inför flytten idag och städade ur förrådet hittade jag en massa skaer jag saknat och som jag trodde att jag hade slängt av misstag. Jag blev så glad! + att jag hittade en diskett där jag har massa fina foton på mig och min bästis som jag också trodde att jag hade slängt. Jag är så glad för att jag hittade den.

Som vanligt är jag sömnlös därav den sena timmen. Men det är ju helg så då kan jag vara uppe. På måndag börjar jag mitt nya jobb kl halv 7 hur ska detta gå?! Jag kommer vara super trött eftersom jag vänt så på dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0