Mitt nya jobb

Första arbetsdagen på mitt nya jobb

Så kom denna efterlängtade men nervösa lilla dag, då lilla jag skulle börja mitt nya jobb i Norrahammars simhall. Eller ja Norrahammars Sportcenter som det heter. Det är mycket att lära och jag fick veta hur mycket som helst idag men jag kommer nog ihåg allt tror jag men jag behöver självklart finslipa alllt.

Idag började jag med det jobbigaste städet..högtryck inne i simhallen som ska göras varje måndag. Oj det var verkligen jobbigt för deras högtryck är så gammalt att det går fortare att skura själv för hand t.om
Jag förstod inte schemat heller så Jenny A fick hjälpa mig med det idag när jag var hos henne och hälsade på en kortis. Jag var på Ikea också och tittade ut vad jag behövde spara pengar till och hur mycket. Det var en hel del kan jag säga men det ska gå med lite envishet.


Jag tror att jag kommer att trivas rätt bra där ute i Norrahammar bara jag kommer in i arbetsrutinerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0