Lite av varje

En massa onödigt vetande

Så städade jag igår och det blev så fint här så och det luktar så gott här nu också! Dessvärre är det lite flyttlådor lite överrallt i lägenheten men det får man ta. Jag ska inte bo här så mycket de sista 3 veckorna här nu för imorgon ska jag börja mitt nya jobb. Jag kommer att bo hos min mamma för att dra ner lite på bensin kostnaderna. Kanske jag kan bo hos en kompis också nästa vecka jag ska ta och kolla upp det.

Det kommer bli långa 3 veckor för jag hatar att bo hemma! När man bott hemifrån så länge som man gjort då är det inte kul och vara hemma hos mamma. Det är inte det att hon inte är snäll men det är jobbigt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0