Hur går det med flyttandet?

Flytt del jag vet inte vad?!

Jag var förra veckan och hämtade 6 st bananlådor vilket inte räckte alls långt som jag trodde. Jag har fler saker än vad jag trodde att jag hade. Sedan idag när jag var hos min kompis fick jag två bananlådor som de hade över och dem fyllde jag naturligtvis direkt också.

Det är böcker som ska ner och vissa prydnadssaker sen ska jag äntligen vara färdig enligt mina beräkningar. Det är sjukt mycket saker man har när man börjar röja i sina tillhörigheter ändå slänger jag massor varenda gång jag flyttar. Jag måste hämta ännu en omgång bananlådor någonstans men helst inte på samma ställe som förra gången för jag skäms så när jag kommer dit och frågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0