Förkyld & sjuk

Ensam

Så sitter man här i en lägenhet som nästan allt är nerpackat i. Lite lagom kul och sjuk är jag också. Förkyld och ont i huvudet hela dagen så jag kunde inte gå ut ikväll som jag hade tänkt. Det blev att sitta här och försöka kurera sig. Jag har inte varit utanför dörren idag men så är det nästan storm ute också så man varnar ändå för att gå ut.

Varför tänker jag så mycket. Jag mår dåligt av att tänka och älta. Jag mår dåligt av att inte kunna säga till dig vad jag känner vännen. Även om jag vet att du finns där för mig. Jag kanske ska maila istället jag vet inte? Det kanske hjälper eftersom jag inte kan prata för då vet jag att kommer börja gråta och jag känner att jag inte vill utsätta dig för det.

Älskar dig och är lycklig och tacksam för att jag har dig vännen. Det betydde jätte mycket för mig att just du ringde mig igår. Jag önskar att du vore här nu det är alldeles för länge sen vi sågs nu igen!

image373

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0