Flytt bestyr

Flytt

Ja jag ska  inte flytta ännu. Jag ska inte flytta förräns 1 Februari men det är en hel del att stå i för tillfället. Idag har jag ringt båda mina bostadbolag och försökt att fixa så jag kan flytta in en helg tigigare än avtalat men det går inget vidare. Jag får inte tag på tjejen som bor i min lägenhet fortfarande så det känns som att det kommer bli omöjligt.

Jag har även gjort en flyttanmälan på nätet samt ringt en massa olika ställen och sag att jag ska flytta och flytta med vissa abonemang som jag har. Nu har jag flyttat 1 gång 2006 och 2 ggr 2007 och nu igen 2008. Det är rätt ofta så jag borde få flyttmängdrabatt på mina adressändringar!

I helgen hade jag tänkt att packa ner alla kläder och saker jag inte använder för tillfället så det är klart. Mycket är som tur var redan packat sen förra flytten då jag inte orkat packa upp sakerna.


http://www.adressandring.se  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0