Extra Film

Extra Film

Idag har jag beställt ett album jag har gjort på min Paris resa genom Extra Film. Ja det tog sin lilla tid innan jag förstod hur det skulle gå till. Allt klippande av kort och skrivande men till slut fick jag ihop boken samt att jag beställda vanliga foton också med ett litet album som var lite onödiga pengar men nu vet jag det till nästa gång.

När jag får ihop mer pengar ska jag beställa fler foton som jag har men nu har jag inte så mycket pengar och jag måste spara dem till mat och bensinpengar. Det är trots allt nästan hela månden kvar tills jag får min nya lägenhet. Men det går rätt fort för snart är det dags och det ska bli underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0