Det nya jobbet

Del ll

Det blev stress och press redan från start. I tisdags hade jag kvällssimskolor alldeles själv men det gick bra. Det är tisdagar som kommer att vara min dag och så kommer jag ha simskola på fredagar men då tillsammans med Kerstin och dem barnen är lite yngre. På kvällssimskolan är dem ju lite blandade åldrar trots att det är ifrån 6 år.

Det som blev stressigt var att i onsdags skulle jag ha vattengympa istället för en tjej som var sjuk. Det började med att jag fick åka hem enda till Värnamo för att hämta min papper och göra en skiva för det hade jag ju inte varit smart nog att bränna ner en kopia så först fick jag ladda hem lite låtar sen kunde jag bränna dem. Men det tog sin eviga tid och jag satt enda till kl 5 på morgonen. Sen när jag väl skulle ha passet på onsdagen så fungerade inte skivan som jag brännt.

Det visade sig sen efter passet när man satte sig ner för att undersöka felet så var det bara att det blivit någon smuts på skivan så den fungerade utmärkt sen. Men när problemet uppstod fick jag köra till en annan skiva med lite blandade låtar men det fixade jag ändå. Man hinner inte tänka så mycket det var bara till att köra på som ingenting hade hänt. Det var stereon där som var lite konstig för vi prövade andra skivor med men dem gick inte att spela heller.

Jag har redan fått byta arbetspass också två gånger denna veckan så det har blivit rätt mycket kväll men det blir ju pengar av det och det är ju vad jag behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0