Bridget Jones

Bridget Jones dagbok och På spaning med Bridget Jones

Ikväll tittade jag på båda filmerna om Bridget Jones och dem är så roliga! Tråkigt bara att man känner igen sig lite och då menar jag inte klantigheterna utan ensamheten ha ha. Är det någon som vet om det finns en 3:e film för jag har för mig det och vad heter den?

Efter det tittade jag på en Wallander film och som ni förstår hade jag det ur tråkigt igår kväll. Jag hade ju gjort en massa på dagen och var lite trött men kunde inte ta mig någonstans igår för detta "underbara" skitväder!

Vem vill ge sig ut på dem här vägarna och utsätta sig för fara i onödan? Inte jag iallafall så det fick bli till att vara hemma för sig själv. Det kanske går att åka någonstans idag förhoppningsvis.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0