Resor

Resor

Jag älskar att resa, gärna ofta & så långt bort hemifrån som möjligt. Men självklart gillar jag korta resor också.
Mina bästa resmål hittills är ändå Egypten, Florida, San Fransisco och Island.
Om jag hade haft obegränsat med pengar hade jag rest ännu mer än vad jag gör. Jag försöker dock åka utomlands 1 gång om året.

Cypern 81 kommer inte ihåg det ens
          Fuerteventura Påsken 89
          Tyskland-Wieserhauser strand-Lûbeck maj 94 
          Tjeckien- Prag Juni  96 
          England- London Juli-Okt 99  
          Mallorca- Santa Ponza-Magaluf Okt 2000
          Island- Reykjavik Juni 2001 
          Florida - West Palm Beach- Orlando- Fort Lauderdale Feb-mar 2001
          Gran Canaria Tres Vidas Okt 2001
          Rhodos- Rhodos stad Juli 2003 
          San Fransisco- San Anselmo Juni 2005
          Egypten- El Gouna Dec, Julen 2005 
          Paris Maj 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0