Familjedag på A6 shoppingcenter

Så har jag varit på A6 med La`familia.
Det v ar rätt skoj faktiskt. Fick ett par
nya julgardiner av mamma. Sedan
hade jag shoppat loss på VILA för
drygt en vecka sen. Då fick jag en lott
och jag hade tyvärr inte vunnit 2000 kr
i presentkort till den affären,
men jag hade vunnit en mindre vinst.
Jag fick välja ett paket och där fanns ett
par fina röda knä strumpor! Ja tack :D

 Way Too Happy
Efter en hel del spring i alla affärer efter
jakt på födelsedagpresenter till små tjejerna
(de fick välja själva vad de ville ha), var det dags
för ett besök på stan på biff "huset" .

Det gick sådär kan jag säga. Efter lång väntan
fick vi till slut in vår mat, halvt varm. Vi blev lovade
ny mat efter mycket om och men plus att vi blev
kompenserade med efterrätt. Det minsta de
kunde göra. Det var mumsigt
med choklad mousse vill jag lova.

Födelsedagsbarnet Jennifer 13 år!

Bilden är personlig

Isabelle

Bilden är personlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0