Ny mobil

Idag ringde 3 till mig.
Jag trodde att jag inte
fick byta mobil förräns
i november. Den roliga
nyheten är att jag fick
erbjudande om att byta
redan nu.

Så jag byter
nu både mobil och
abonemanget. Det
blir en svartSony Ericson igen
fast en Walkman mobil
W760i. Jippi vill ha den nu, nu, nu!

http://www.tre.se/templates/MobileList.aspx?id=27173



FUNKTIONER Sony Ericsson W760i

Walkman®-mobil med Shake control, TrackIDTM, Spellistor efter humör - SensMeTM mm.
3,2 Megapixelskamera med 2,5 x digital zoom
Stöd för Turbo 3G
GPS
Stöd för Windows Live Messenger
Stöd för 3Mobil TV - TV direkt i din mobil.
Stöd för Skype
FM radio med RDS
Mediaspelare för musik (MP3, MP4,  AAC, Midi, Wav m.fl.) och video (MPEG4)
Videosamtal
Bild- och video-MMS
Quad-band


MINNE

40 MB inbyggt minne
1 GB Memorystick Micro (M2) medföljer

BATTERI

Standbytid 350 timmar*
Taltid upp till 240 minuter*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0