It`s Complicated

Jag kan säga så här...
"Man får det man ber om"
sa en kille till mig en gång.

 Ummm 

Jo tack jag märker det.
2 år helt dött med killar..
Date:ade samma kille
i ett helt år men mitt
hjärta blev krossat.

Nu pratar jag med 3
grabbar samtidigt.
Tänkte det kunde vara
roligt och bra för mig...
Jag känner mig smickrad
och glad. Kanske kan ta en
dejt med dem en gång och
bara ha roligt och sen ta
 det för vad det är.

Enda tills igår när det börjades
ställa krav på mig. Att jag skulle
bestämma mig. Men hallå?
vi har träffats en gång och vi
pratade på msn för första
gången igår!

 Very Confused Thinking 
 
Jag vet inte vad jag tycker
så här tidigt fattar du väl?


Jag kan inte lova någonting
för tillfället. Jag känner mig
mest förvirrad här faktiskt.
Jag tror inte att jag vill inleda
något seriöst typ nästa vecka
som du vill.

Du gick på mig som en
ångvält igår. Det var INTE
smickrande kan jag säga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0