I storstan

Nu är jag äntligen i storstan!
Det känns väldigt bra, men
konstigt att vara här för första
gången på mycket länge utan
att träffa dig Dea! Vad sägs om
en fika?

Medans mina flickor dvs mina
vänner Jenny och Anna är på
form x mässa, tänkte jag att
jag skulle strosa runt på stan
och klippa mig, ev. fixa mina ögonbryn
och allmänt fönster shoppa.

Jag kanske också ska ta en och en
annan fika också med ett par andra
vänner men det beror ju på om jag
får tag på dem!

Jag har fått en jätte fin tavla av Anna i
försenad 30 års present med Homer
Simpson! Skriet haha skit häftig.
Jag hade faktiskt glömt bort att jag tittat
på den. Sen fick jag en bok också så
nu vet jag hur jag ska klara mig som
singel i stan ha ha.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0