En kanon bra helg i Stockholm

Nu har jag och Jenny varit i Stockholm
hos Anna. Det var super roligt verkligen.

Medans Anna och Jenny var på mässa
så var jag på stan och små shoppade lite
och framför allt var det roligt och bara gå
och titta på allt folk och känna att man var
i sin favorit stad.

Råkade stöta på J:s "flickvän" i en affär
världen är verkligen liten!

Sen på lördagskvällen var vi ute och svirade
lite. Det var lite små kul men bästa stället
var ändå det första ute stället. Men på sista
stället träffade jag ett bekant ansikte från
Jönköping. Min kompis Rikard och jag
hade glömt att han bor i Sthlm han med.

Stötte på en söt pojke också som var
med ute igår med samma gäng som
vi var med. Ja det hade ju kunnat bli
något för stunden, men jag vågade
inte ta steget. Men söt var han och
flirtandet var på hög nivå. Jag har
ändå känt mig lyckligt lottad i helgen.
Det var många som titade på mig
iallfall. Nästan så jag trodde ett
tag att jag hade glömt och ta på mig
ha ha ha.

Jenny och jag höll på att missa
bussen hem också idag. Jag hade
sett fel på tiden och Jenny hade
inte ens kollat när vi skulle åka.
Men allting gott slutet gott.
Vi kom med en extra buss!

Här kommer lite bilder från helgen.
Anna och Jenny tack för en jätte kul
helg och vi måste göra om det här snart igen!
Saknar er båda redan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0