Det förflutna knackar på

Det är helt enkelt inte min tur

Så min bästa vän fick
inte åka hit och jobba.
Så nu ska vi inte ses.
Han får komma en annan
gång och hälsa på mig.
För det är din tur baby!

Sen får jag inte åka
på vattengympa kursen
nu igen men den glada
nyheten är att den ledaren
kommer hit istället. Det blir
ju bra då slipper jag åka och
bo på hotell helt själv.

Med andra ord så har jag
inte direkt någon tur med mig
helt enkelt. DU lyser med din
frånvaro men jag har gjort
allt jag kan nu. Det är upp till dig!
Jag hade verkligen velat
träffa dig nu när jag är i Sthlm
men du verkar ha gjort ditt val.

Usch jag är besviken på allt.
Vad har jag gjort dig egentligen
eftersom du straffar mig hela tiden?
Men jag förstår vinken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0