Bomben

Jag har väntat på det här..
Anade det redan förra helgen
när du sa att en "vän" skulle
komma och du inte hörde av
dig på hela den veckan eller
helgen eller veckan efter.

Idag dök hon upp på foto
på din facebook det var ju
också väntat. Skit snygg men
som du själv säger:
Jag vet inte, jag vet inte
Du har också ändrat din
status till " It`s complicated"

Ni är vänner och du vet inte
om du vill förstöra något?
Jo där har man ju varit ett
par ggr och vänt, men till
skillnad från dig har jag gjort
mitt val. Att inte förstöra min
och hans vänskap.

Känns väldigt skönt
faktiskt att ha gett dig
ett ultimatum. Jag var
ärlig och sa som det var:
Jag är intresserad, det är
dig jag vill lära känna mer.
Det är dig jag vill träffa, men
jag vill inte att du ska dejta både
henne och mig så du får
välja här och nu. Väljer du
henne lämnar jag dig ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0