Behandla era respektive med respekt

Ibland undrar jag om DU
J
verkligen tror på fullaste
allvar att jag är helt jävla blåst
rent utsagt. Tror du inte att jag
vet att ni är ett par?

Stackars din flickvän!
Jag kommer upp till Sthlm
i helgen hon kommer upp till
dig imorgon. Ändå försöker du
ljuga för mig och säga att du och jag
inte kan träffas för att dina föräldrar
är hos dig och hälsar på.
Det är ju för 17 din flickvän
som hälsar på!

Eller snarare sagt vi kan försöka
hinna träffas men du vet inte...
Tycker synd om din tjej J.
Tror hon bara att ni är ihop
eller är det du som typ har
svårt för att vara trogen?

Tycker att du ska ta vara på henne
faktiskt hon verkar vara en toppen
fin tjej! Det är du som är
IDIOTEN här.
Det är nästan så man vill maila
henne och säga till henne att hon är
ihop med världens sämsta pojkvän
!


Om inte annat så kommer jag

att lära honom en rejäl läxa som

han inte kommer att glömma

i första taget !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0