342

Det har inte varit en bra start på den här dagen.
Så här 342 kr och 14 timmar senare kan jag
bara tänka:
Imorgon kommer allt kännas bättre!

Dagen började med att jag ställt klockan rätt
såg jag när jag kom hem ikväll men tänkt fel.
Satt ju här och bloggade i morse + att jag
skrev ett mail till någon som betyder
rätt mycket. Tänkte inte så mycket mer
på det och gick sen till bussen.
 

Cupid

Tittar på klockan och ser att den är.
11.05 och jag tänkte: "åh jag
har god tid på mig."
Men nä den skulle
ju ha varit 10.05 för 11.30 börjar jag
jobba. Jag har ingen bil och ska komma
ut till mitt jobb. Då inser jag att jag bara
har 20 min på mig till jobbet!
Jobbet är inte här i stanScared 1

Tar bussen ner till stan ringer förbrilt varenda
person jag känner med bil och kollar om
dem kan skjutsa mig till jobbet. Jag får
inte tag på någon inte ens maskinisterna på
jobbet. Det slutar med att jag tar en taxi
ifrån stationen. Säger åt dem: Kör så
fort du kan! jag ska vara på jobbet typ NU!

Cab Driver
  

10 min senare och 342 kr pankare är jag
 i tid också på jobbet.
Inser att jag har inget annat att äta en två mackor och
en liten melon på jobbet. Maten är ju hemma!
Går på möte senare på kvällen blev en låååång dag
och fullständigt vräker i mig all god mat
som serveras. Grekiskt mat mums.

Men nu ska jag sova har världens huvudvärk!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0