Sorgligt

Livet

Det jag trodde skulle bli en bra start på året blev verkligen inte som jag tänkt mig. Jag vill nästan flytta igen men vart? Stockholm vore jätte roligt verkligen men jag har ju ingen lägenhet där tyvärr och köpa en där kostar ju multom med pengar!

Kanske blir det bättre i höst då jag ska börja både med dykning och kanske fäktning. Ska försöka börja träna lite på friskis också så blir det nog lite roligare. OM jag inte kommer in på brandmansutbildningen det skulle verkligen vara det optimala! Det skulle var SÅ KUL!

Det börjar för övrigt bli lite tråkigt att vara själv också,  det är snart 2 år men tiden går verkligen fort när man tänker efter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0