Shopping

Löning och slit

Tack vare att jag sålt ett tält, två klänningar och Mary Kay produkter + en bra lön den här månaden så har jag kunnat unna mig lite extra den här månaden som snart börjar och ändå har jag betalt tillbaka lite på mitt lån. Det känns jätte bra idag och jag hoppas att denna månaden klarar jag ekonomin hela vägen ut. Jag har verkligen gjort upp min budget och för kassabok över precis allt jag köper.

Jag har kollat upp lite kort också på olika banker så jag kan skaffa mig ett rent shoppingkort med bra ränta.
Jag kommer nog satsa på ett Mastercard genom GE moneybank, men jag ska dubbelkolla med en kompis om jag gör rätt i att spara pengar där.

Här kommer bilder på min lyckade shoppingrunda där jag fyndade en del på rea!

                            Crocker
Skor                    Jeans         toppar      Knickers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0