Min älskade Selma

Balkongäventyret image367

Stackars min gosiga Selma! När jag var på min shoppingtur idag på stan och A6 hade jag råkat stänga ute Selma på balkongen. Hon har alltså varit där ute ensam i nästan 5 timmar! Det var ju tur att det var varmt och fint väder idag fast det är klart att jag skäms! Jag har mycket dåligt samvete över det här och jag som alltid tittar extra noga så att båda katterna inte är instängda någonstans innan jag går annars. Men inte idag...idag var jag slarvig. Detta ska aldrig hända mer igen och visst det gick bra med Selma förutom att hon är väldigt sur och gnällig på mig och Zepe nu!

                                                                                       image363


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0