Hjärtklappningar

Då har det börjat igen...Ja jag pratar om mina hjärtklappningar, åh så långsamt :(
Vad trött jag blir och jag mår verkligen inte bra efter att jag fått det. Jag försöker verkligen fundera över om det är något som stressar mig och jag vet ju vad det är eller ja en del av det.
 
Ett exempel är att jag stressade häromdagen med ansökningar till brandmans högskolan för att jag inte fått hem papper i tid som jag behövde.  Sedan är det att jag saknar vissa personer så mycket som jag inte pratat med på länge att det gör ont och det stressar mig. Vad är det mer? Jo att jag vill börja med två nya hobbys men jag tror det är försent och jag måste vänta enda till hösten och jag skulle verkligen behöva börja nu genast för jag har massor med dötid då jag inte har någon att umgås med så jag behöver börja redan nu.

ja ja allt ordnar sig nog synd bara att dem två pojkarna i mitt liv som jag tycker om mest lyser med sin frånvaro så hårt att de borde ha neonskyltar på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0