En trevlig helg

En underbar vår helg

I lördags var jag i Vaggeryd och hjälpte mamma med mormors hus. 
Vi har ju tömt det men så fanns det lite möbler kvar där,
samt att hela smedjan skulle tömmas. Där fanns allt möjligt ,
såsom spadar, krattor, maskiner och skräp. 

Det känns trots allt ganska bra nu när allt är helt färdigt, 
samtidigt som att det känns konstigt att man kanske aldrig mer
sätter sin fot mer i det huset, vilket känns vemodigt.

Efter det har jag fått mina däck bytta till sommardäck 
samt att jag städade bilen och satte in mina nya
överdrag på sätenasom jag fick i julklapp av mamma. 
Nu ska jag bara tvätta bilen också men det får bli imorgon
när det är lite mer sol för sen är bilen vår fin.

Vi har också bestämt resa nu och det blir till
Egypten i sommar till Hurghada och det ska verkligen
bli jätte roligt ! Jag har ju varit i Egypten innan,
men det ska bara bli kul att åka tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0