En helg utan mening

  Tack för att det snart blir vardagI'm So Bored

Thank`s god att det snart är vardag. Jag är ledig imorgon och ska umgås med lite vänner är det tänkt. Nu får det vara slut med ensamheten!

Ibland blir jag besviken på mig själv som var så naiv att jag trodde att allt skulle bli så bra när jag flyttat hem igen. Det känns nästan som att det blev värre. Nä inte värre men det blev inte jätte mycket bättre det är synd och säga.
Eller så börjar jag att bara bli en ung bitter kärring haha.

Helgerna är verkligen fyllda med ångest och besvikelser och det har varit det enda sedan jag flyttade hem igen. Jag hoppas att det snart vänder annars får jag nog överväga att flytta härifrån snart igen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0