Att våga släppa taget

Val

Det är tråkigt att jag har så svårt för att släppa taget om dig. Jag är stolt över att jag inte har ringt dig på ett par veckor , men jag har försökt att nå dig på msn ett par gånger men utan resultat.

Jag vet att vi inte är dem vännerna nu som vi var förut men jag har inte slutat att hoppas heller tyvärr. Jag borde ha gjort det vid det här laget för det har gått för lång tid.

Men det kanske också det som är problemet? Det har gått så lång tid dvs alldeles för lång tid, att det inte finns någon utväg!....eller har jag helt fel kanske?

Det finns bara ett sätt att ta reda på det men jag är för feg så jag låter det vara som jag gjort i snart ett år. Håller inne med mina känslor och låtsas som att det är bra som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0