AFTER WORK

AFTERWORK

Jag har varit på afterwork för första gången i mitt liv med Kirsi. Jag tog dåligt med bilder men här har jag en iallafall. Det var god mat, lite lagom med folk men ingen man kände mer än Kirsi. Men det var kul faktiskt väldigt skönt att komma ut bland folk och "spana" lite haha. Jag kommer väl försöka att gå nästa vecka också förmodligen. Det är bra för mig att jag börja komma ut lite igen för jag har suttit och ugglat tillräckligt länge nu och om jag någon gång ska träffa någon igen måste jag börja gå ut lite mer.

                                                                                                 

                                                                                       image364 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0