Thailand

Part ll
                                                                                     Inför resan till Thailand

                       Idag har jag kollat upp när jag behöver vaccinera mig och vilka vaccinationer jag behöver.
                                                       Jag behövde bara ta för hepatit A tydligen. 
                                             Jag som nästan var säkert på att jag skulle behöva ta för
                                                                                          hepatit B
                                                            också. Ja men det var ju skönt det då.

                       Sedan behöver jag inte göra det förrän i november så det är ju lång tid kvar tills dess. 
                         Nu måste jag göra upp en budget för hur mycket pengar jag ska spara till mat o russel.
                                                                 Jag har kollat in hotellet också. Jag ska ju till
                                                                                                   Hua Hin
                                                                hotellet heter Tip City eller något sådant.
                                   Vi kommer att vara 2 dagar i Bangkok också. Vi åker igenom Fritidsresor
                                                     och vad jag kunde se på bilderna såg stället
                                                                                            jätte fint ut.
                                                            Hotellet vet jag inte ännu men det blir säkert fin fint det också.

http://www.fritidsresor.se/




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0