Sthlm eller Jkpg

Stockholm Vs Jönköping

Ja vart vill jag? Stockholm eftersom det finns mer jobb där och brandmansutbildningen samt att jag trivs jätte bra där uppe. Eller vill jag hem till Jkpg först? ingen aning faktiskt..där finns ju inga jobb så vad ska jag där och göra. Sedan bor de flesta kompisarna  uppe i Sthlm också redan så jag vill verkligen dit. Jobb finns det gott om där men lägenhet det är svårare. Det är ju det som är det stora problemet för jag vill ju ha med mina katter också.

Jag har faktiskt satt upp mig på kö till lägenheter i Jkpg i helgen. Sen om jag får någon redan kan jag alltid tacka nej jag har ju inte bestämt mig ännu för hur jag vill ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0