Onödigt vetande

Dagens Lista


DAGENS LÅT: Fergie: Big girls don`t cry
DAGENS KLÄDSEL: Jeans o grå luvtröja
DAGENS DUSCH: Efter jobbet
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS MAT: Lasagne till lunch, världens pastasallad till middag/kvällsmat
DAGENS HÄNDELSE: När min jobbarkompis tyckte att jag skulle ha en badring på mig när jag räddar badgästerna på jobbet om de skulle få för sig att sjunka
DAGENS PLANER: Skola & Jobba
DAGENS VILL HA: Nya hörlurar till min mp3
DAGENS SAKNAD: Dea
DAGENS DROG: Dea & Peter
DAGENS TRÅKIGASTE: Jobbet
DAGENS DUMMASTE: Spillde ut mitt glas med vatten när jag skulle äta min middag
DAGENS FINASTE: Mina kelgrisar Selma o Zepe
DAGENS KÖP: Middag/kvällsmaten jag köpte ikväll
DAGENS GODIS: chokladbit
DAGENS HUMÖR: Sådär upp & ner
DAGENS SJUKA: Min kompis historia om hans 30 årsdag
DAGENS KOMPLIMANG: Hej snygging
DAGENS LYCKA: Maten
DAGENS KÄRLEK: Dea
DAGENS STORA BILRESA: Min korta biltur till jobbet
DAGENS TÅGRESA: Ingen
DAGENS GRÅT: Inte idag
DAGENS DRYCK: Citron Loka
DAGENS SPAN: Någon kille på jobbet nere i gymet kanske
DAGENS KÄNDISSPAN: Finns inga kändisar här
DAGENS TELEFONSAMTAL: Min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0