Mamma

I Vaggeryd

Ja då har jag varit i Vaggeryd några timmar hos min mamma igen. Jag och min bror för en gång skull har hjälpt min mamma med min mormors hus. Snart ett år sen hon dog och vi är fortfarande inte klara med huset! Det tar sin tid och när alla är upptagna med sitt så blir det så här lång draget!

Vi börjar iallafall komma jätte långt eftersom vi anlitat folk som hjälper oss nu. Vi ska ju orka med psykiskt också men jag vill bara bli av med det nu.  Min mamma sa att hon gärna vill fira jul utomlands och jag följer gärna med. OM jag har råd eftersom jag ska till Thailand också...vi får se hur det blir. Jag får väl vinna pengar eller råna en bank eller något haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0