Högskoleprovet

27 Oktober

Jag tänkte att jag skulle göra om högskoleprovet nu. Jag gjorde provet för första gången i mars i år . Jag kan säga så här: att det gick katastrofalt dåligt. Den enda delen jag var rätt nöjd med då jag bara var 4 poäng ifrån godkänt var ord delen.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre resultat denna gången. Jag har ju börjat läsa matte nu på komvux så matte delen ska väl inte bli fullt så dålig som sist. Ord delen borde jag få godkänt på denna gång ja allt borde bli en bättring helt enkelt.

Om jag ska komma in på brandmansutbildningen måste jag ha 1.5 på högskoleprovet eller 15.5 i betyg det är ju helt omöjligt just nu för mig att komma in på varken provet eller genom betyg. Det känns som att jag kommer att få lägga ner min dröm men jag har inte gett upp ännu.

https://www.studera.nu/hogskoleprovet/anmaldigviawebben.322.html

Kommentarer
Postat av: vicky

det fixar du vännen...

2007-09-15 @ 13:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0