Rörigt

Mycket att tänka på

Skolan

Jag har hur mycket som helst i huvudet att tänka på. Till att börja med är det försent att söka brandmansutbildningen till våren. Jag skulle ju sökt 15 Oktober jag kunde ju kollat upp det lite mer noggrannt det var ju förra veckan. Men det blev inte så nu och det är försent nu. Det blir att jag söker till våren och försöker komma in på utbildningen hösten 08.

Praktiska saker

Nu ska jag ju flytta hem till Jönköping i Februari jag börjar med det. Sen hitta ett jobb och sen hoppas jag på att jag kommer in på skolan till hösten. Då har jag hunnit läsa färdigt min matte kurs och komplettera alla uppgifter och gjort två test som jag måste visa upp att jag klarat innan jag kan skicka in papper till utbildningen ens.

Det var om mest om utbildningen så har vi det här med flytten till stan. Ja för det första måste jag säga upp mitt ComHem abonnemang i December  månad, har jag tagit reda på. Detta eftersom det  tyvärr inte är ett ComHem hus som jag flyttar till. Därefter så måste jag göra en flyttanmälan och jag måste kolla upp vad det finns för alternativ att välja på när det gäller bredbandsval i mitt nya hyreshus.

Jag måste ringa min kompis och fråga vad det kostar att få hjälp av en flytt firma för jag orkar inte flytta allt en gång till. Det räcker nu jag har flyttat så många ggr och slitit och mina kompisar har hjälpt mig hur många ggr som helst jag kan inte be dem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0