Lägenheterna i Jkpg

Österängen

Då har jag varit och tittat på en av lägenheterna idag inne i Jönköping. Det var bara en av två som var hemma tyvärr. Den jag tittade på idag var helt ok förutom att balkongen låg uppe på ett tak vilket gör att katterna kan rymma för mig. Annars var lägenheten helt ok men vi är ju som sagt 6-7 personer som fått samma erbjudande så det blir nog inte jag som får den ändå. Jag hade jätte gärna velat titta på den andra men hon var ju inte hemma.

Jag har varit hos mamma idag och hjälpt till med huset det kommer hända en hel del här nu framöver och det kommer vara skönt när det är klart! Drog med mig mamma till nya teknik affären Media Mart jag behöver lite grejer där men får vänta med det. Jag har inte råd plus att mamma började prata om utlandsresa igen över jul. Jajemen OM jag får ihop pengar gärna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0