Hur gick det på Tjejmilen

Fortsättning...

                   Jag har ju visat bilder innan på min start lapp och min medalj ifrån min tur till Stockholm.

                       Det var i Augusti när jag sprang tjejmilen. Jag fick mitt bevis nu på att jag sprungit

                                        och jag fick se att jag sprang fortare än den tiden jag skrev sist.

                                                Det tog inte 1:09:56 det gick lite fortare än så. Jag är GLAD!

                                                                           

                                                                           Den nya tiden är: 1:02:10

                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0