Högskoleprovet

Katastrof

Varför försöker jag ens? Jag har redan rättat provet det är utlagt på internet nu. Den delen jag tror det gick ganska bra på den ströks. Ett block hann jag inte skriva av mina svar så jag har ingen som helst aning om hur många rätt jag hade. Det var ord delen och den gick MYCKET bättre förra året måste jag ju säga. Det är synd att jag inte hann och öva något i år på ord. Jag har haft så mycket och träna på till matte proven. I morgon kväll eller måndag ska jag börja hårdplugga till nästa matte tenta som är om ca 2 veckor! Matte delen gick väl inte jätte bra men bättre än förra året. För att sammanfatta allt hade jag ju hoppats på att det skulle gått lite bättre men men nu tar jag nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0